dijous, 17 de març del 2011

La Zai i l'Isi tornen!!!


Després de dos anys, set mesos, 23.000km y 25 països.
El dia 3 de abril arriben a Sant Feliu de Codines, Barcelona.
La idea és fer els darrers quilòmetres amb ells.
Qui estigui interessat en anar-hi que es posi en contacte amb l’Úrsula (si no hi teniu contacte, adreceu-vos als comentaris del blog, o a l'e-mail same@uecgracia.cat, o a la secretaria del centre). Imprimir aquesta entrada

1 comentari:

  1. corto-pego el correu original de la Zaida:

    Hola a todos y todas!

    Hace ya dos anyos y medio que saliamos de Barcelona con una bici, un par de alforjas y mucha ilusion, epezaba un viaje que sabiamos donde empezaria...pero ni cuando ni donde acabaria.
    Y el momento del final del trayecto esta muy muy cerquita...tras 2 anyos y 7 meses, 25 pises y mas de 23.000km, regresamos a Espanya.
    El dia 3 de Abril, domingo, esta prevista la llegada en bici a la plaza Josep Umbert del pueblo de St.Feliu de Codines, a pocos km de Barcelona, a las 11 de la manyana, aunque a quien le apetezca pedalear los ultimos km con nosotros, puede venir a las 9.30h de la manyana al Camping L'Illa en el pueblo de St.Quirze de Safaja. Sera un buen final de fiesta con sardanas incluidas a las 12.30h.

    Os esperamos a todos y a todas, tanto a los que vengais en bici; o a pie, en moto, coche o monopatin!!

    De momento, y hasta entonces, a nosotros todavia nos queda cruzar el Pirineo!!, nos podeis seguir, como siempre, en
    www.getjealous.com/isidro

    ResponElimina

Hola, si vols escriure per apuntar-te a una sortida, posa detalladament el teu nom, si ets major d'edat, si disposes de cotxe, i a quina hora pots sortir. Les teves dades personals de contacte, si no les sabem, envia-les per correu electrònic (per la teva seguretat). Moltes gràcies.